Friday 26 December 2008

Φετινά χρστούγεννα

Τα φετινά χριστούγεννα ήταν μια ξεχωριστή εμπειρία για μένα..
Καθώς είχα πάει Αθήνα για διακοπές..και έτυχε να είμαι σχεδόν στην παρακμή των γεγονότων..παρ’ όλα αυτά υπήρχαν αρκετά επεισόδεια όπου στιγμάτησαν για ακόμη μια φορά την ελληνική αστυνομία..τέλος πάντων για να μην τα πολυλογώ κάποια στιγμή μετα από μια βόλτα στο (άδειο πλέον)Κολονάκι έξω από την τράπεζα της εθνικής αν θυμάμαι καλά βρισκόταν περίπου στους 20 ματατζίδες(ΜΑΤ)..Εγώ προχωρόντας στο πεζοδρόμιο λίγο πιο μπροστά από τους γονείς μου μπαίνουν μπροστά μου δύο αστυνομικοί-ΜΑΤ Αμέσως η μάνα μου ήρθε δίπλα μου κατατρομαγμένη και με πιάνει από το χέρι μου,τότε οι αστυνομικοί έκαναν πίσω.Δηλαδή πού φτάσαμε πια.?να φοβόμαστε τους ίδους τους ανθρώπους που έχουν προσληφθεί και πληρώνονται για να μας προστατεύουν.?πού.?αυτη είναι μια ερώτηση ενός 14χρονου


Μήπως πιστεύουν ότι οι τσάντες μας είναι γεμάτες με μολότοφ και πέτρες.?οχι φίλοι μου..είναι γεμάτες με τα όνειρα μας και δεν θα αφήσουμε να μας τις αδειάσει κανείς..

Καλές γιορτές!!!

12 comments:

Gastone said...

Είναι το πρώτο μου θέμα...το μπλόκ το έφτιαξα χθές...

Καλές γιορτές...!!!!!

aKanonisti said...

Τότε σου κάνω εγώ ποδαρικό.....ε???
Καλώς ήρθες λοιπόν... στην βλογοκοινότητα....
Και πρόσεχε!!!!!!
Χαχαχαχαχαχαχαχα εδώ δεν θα είναι η μαμα σου να σε προστατεύσει από τους Ηλίθιους...
(αν χρειαστείς κάτι σφύρα...)

Καλές γιορτέςςςςςςςςς
:-)))

Gastone said...

εντάξει έτυχε και εκείνη την μέρα να είναι μαζί μου..εεε..μωρέ γιορτές είναι ασ βγω και μια μέρα με την μάνα μου..

:P

marianaonice said...

Καλορίζικοοοος!!!!
Συγχαρητήριααα!!
Μπράβο που έχεις τέτοιες ανησυχίες!
Αα! είμαι πολύ χαρούμενη σήμερα!
Εσύ και όλα τα παιδιά είστε η ελπίδα αυτού του τόπου!!
Προχώρα Gastone όπως πορεύεσαι!!
Ακολουθάμε εμείς οι μεγαλύτεροι...
ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ και ΚΑΛΕΣ ΓΙΟΡΤΕΣ!!

Nobilis said...

Ευτυχώς που δεν πρόλαβαν !!
Ο χειρότερος τρόπος να χάσει ένα παιδί την αθωότητά του.

Καλώσόρισες Gastone και χρόνια πολλά :-)

Meropi said...

Καλορίζικος παληκάρι μου
να συνεχίσεις έτσι με θέρμη. ΧΡΟΝΙΑ σου ΠΟΛΛΑ

ikor said...

Καλορίζικο το blog σου φίλε Gastone!

Και προσοχή στους ...τσαντάκηδες κάθε είδους! Προσοχή και στα καλούπια!

Καλούς διαλόγους εύχομαι και καλή τύχη, σαν του ...gastone!

VAD said...

Kαλοτάξιδο το νέο μπλογκάκι,εμείς οι...γέροντες χρειαζόμαστε τις νεανικές παρουσίες!
ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ!

Gastone said...

Επισης φίλε VaD

leondokardos said...
This comment has been removed by the author.
leondokardos said...

Μπράβο παιδί μου. Μη πάψεις ποτέ να ονειρεύεσαι. Μην αφήσεις κανένα να σου αλλάξει τα όνειρά σου, να σε απογοητεύσει,να σε βγάλει απο το δρόμο σου. Πιθανόν να έχεις πολλά να μάθεις. Μη πιτεύψεις εύκολα,μάθε,ψάξε, επέλεξε. Δεν είμαι ο αρμόδιος για να μιλώ έτσι, έχεις τους δικού σου δίπλα σου.Όμως μου έκανε εντίπωση το ποστ σου.
Συνέχισαι να γράφεις, εμείς σε καλωσορίζουμε σε αυτό το μαγικό χώρο, θα σε παρακολουθούμε.
Νάσαι πάντα καλά, Καλή Χρονιά να σου φέρει ο΄τι ποθείς.

Gastone said...

ευχαριστώ!!
επισης leondokardos
καλή χρονιά!!!!